torsdag den 15. marts 2012

En forklaring på min in-aktivitet. Eller flere.

Jeg tænkte jeg lige ville forklarer min in-aktivitet. Studie og Jagttegn er nok de primær grunde. I efteråret fik jeg bevilget nogle penge af kompetence fonden, til at begynde at læse nogle akademi fag. Jeg har nu valgt at det første skal være "praktisk ledelse" . Grundet nogle kommunikationsfejl blev jeg først tilmeldt for 2 uger siden, og kurset starter d.26 i denne måned. Jeg modtog ret hurtigt min lærebog som jeg skal nå at læse inden....280 sider om ledelses teori. Hvilket er spændende, men 3 uger det hårdt når man aldrig har studeret på det niveau. Samtidig arbejder jeg 42-45 timer, plus familien har haft forårs snue, så de skal også passes. Men min kone er nu sød og lade mig slippe for rengøring og tøjvask. Men nok on tuderiet, jeg har selv valgt det og jeg glæder mig. Og deadlinen skal jeg nok klare.
Hele vinteren har jeg gået til jagttegnskursus med 2 af mine naboer. Vi er nu ved at være i mål og jeg har stor tillid til MIG selv.
Da jeg startede, var min mening bare jeg ville lære lidt om naturen og udvide min viden om vildt.. det var dengang. Nu jeg helt bidt af det, går ikke en dag uden jeg kigger på jagttøj, udstyr og våben. Jeg er ikke grej liderlig, jeg kan nøjes, men det løber nok op :)
Men jeg håber det giver mig en god indsigt i naturen når jeg kommer i gang.. samt lidt lækkert at blogge om.

Men håber I stadig følger med når jeg har noget at skrive.

God dag til alle.
/ Jesper

Ingen kommentarer:

Send en kommentar