lørdag den 11. august 2012

Hvad er der i vente - et overblik over kommende posts

Jeg vil lige skrive lidt om hvilke post jeg har tænkte mig at skrive om det næste stykke tid.

Først kommer der lidt om bagning... Efter mange forsøg er det endelig lykkes at lave macaroons. De  blev måske ikke verdens pæneste, men de smager. Altsammen med tak tl en af vores fælles blogger kollegaer, på hvis side jeg fandt en god opskrift.



Flødeboller skal vi også forbi, da jeg også har givet mig i kast med disse for første gang.

Jeg har også lidt om min tur til Alsace og Paris, med lidt billeder Af supermarkeder, markeder og butikker. Måske kombineret med lidt anmeldelser af produkterne jeg fik købt dernede.

Så der er god grund til at holde øje med bloggen, evt. Tilmeld dig som fast læser, så du er sikker på at få det hele med.

/Jesper

Ingen kommentarer:

Send en kommentar