torsdag den 4. oktober 2012

Paleo dag 4 - Fri fra Job

I går gik fint. Havde resterne af Karry suppen med, samt lidt pære, agurk og en hel del små gulerødder.

Jeg var bange for at jeg ikke ville kunne klare mig hele dagen med det, men det gik. Da jeg kom hjem kl. 19.30 var jeg ikke engang sulten.

Så hen under aftenen, spiste jeg lidt nødder/mandler og et æble.

Idag har jeg så fri fra Job. Har lige sendt begge børn afsted og har spist min morgen mad med æg, avokado og tomat. Så nu skal jeg bare finde ud af hvad jeg skal. Jeg regner med at tage mit kamera over skulderen og cykle mig en tur ud i landskabet og se om jeg kunne tage lidt fotos.

Aftens maden bliver en rørt Hakkedreng af mageret okse, som skal grilles. Dertil en masse salat af Kål, salat og urter.

Også der selvfølgelig Fodbold i aften i TV :-)

God dag!

/Jesper

Ingen kommentarer:

Send en kommentar