torsdag den 28. marts 2013

Ankarsrum Assistent - Mit nye legetøj

Ankarsrum Original Assistent - Tror jeg bliver min trofaste assistent. 

I går fik jeg min nye køkkenmaskine, en Assistent fra Ankarsrum. Jeg havde valgt den store pakke og der var masser af tilbehør til.

I dag fik jeg så tid til at få ryddet op i køkkenet og fjernet min KitchenAid køkkenmaskine og min Blender.

Jeg har læst lidt anmeldelser af køkkenmaskinen og en af de kritik punkter som blev givet i en dansk test var at den er svær at samle. Det ihvertfald ikke korrekt, et glimt i manualen og vupti samlet.
Lydmæssigt er den lidt svagere end vores KitchenAid, samt den er mere behagelig at lave dej i, da den er åben og arbejder mere "ens og stille".


Min første opgave skulle være nem at gå til. Så jeg startede med at bage lidt boller fra den medfølgende opskrift bog. Gramhamsboller.

I morgen skal jeg i gang med at lave nogle hjemmelavet pølser, som jeg vil lave en film om, med opskrift selvfølgelig.

Gramhamsboller - 50 gr. gær, 75 gr. smør, 5 dl . mælk, 1 tsk. salt, 2 spsk. sukker, 1 dl. Sirup, 300 gr. Grahamsmel, 500 gr. hvedemel.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar