lørdag den 14. maj 2011

Ny grill og Iberico

Så fik jeg min gas grill. Jeg har ønsket mig en af den grund at man hurtigere kan grille efter en lang arbejdsdag og det er billigere pr. Gang.
Samtidig fik jeg mulighed for at spise lidt Iberico gris for anden gang på 2 uger. Denne gang var det nakkekoteletter. Jeg gik i gang med disse fantastiske koteletter. Jeg må indrømme at jeg nok skal vende mig til at grille med gas, men det bliver helt klart min nye bedste ven.
Koteletterne var perfekte, let lyserøde og med en god grillsmag fra lidt flammer fra dryp fedt. Kødet var blødt som smør, fantastisk intens smag. Igen blev jeg smagsmæt før end normalt. De blev serveret med en kartoffelsalat af nye kartofler med cf, olivenolie, asparges, radiser og purløg.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar