torsdag den 5. april 2012

Påskelam

Idag starter påsken officelt. Min svoger og svigerinde kommer til Lam.
Vi skal nok se lidt bold, svoger og jeg og snakke om vores netop overstået Knejte tur til Tottenham sidste weekend. Mens konerne skal kigge på noget opgave.

Menuen, bliver dog klassisk Lam, som jeg lærte det da jeg var 12 år e.lign.
Lammekølle, persille, hvidløg og Smør.
Flødekartofler
En salat med Rød Tatsoi og Bulls blood, 2 slags oliven, Fed Gede/Får Feta og en Vinaigrette.

I år skal vi have Irsk lam, som er så meget oppe i tiden. Det irske lam minder meget om det danske i smagen, da det smager af Lam. Det New Zealandske er mere for begynder, da lamme smagen er mindre udpræget.

Glæder mig... Vinen, ja den har ikke været dyr... Det er mere Bondestil, med 3/110.- :-) Men der er 3 flasker af dem.

God påske, vender snart tilbage med mere...Bl.a. anmeldelse af Sødam Fersk Økokylling og Sødam Kyllingebryster, og de er store som vi slagtere kan lide dem ;-)

/Jesper

Ingen kommentarer:

Send en kommentar