onsdag den 9. maj 2012

Graceland Randers

I mandags havde jeg fødselsdag og inviterede derfor konen og børnene på Highway 51 på Graceland Randers. Stedet var fint indrettet, åbent men med masser af billeder, ting og musikvideoer på en faldskærm. Børnene fik kyllingfilet stykker i crispy crumble, med store hjemmelavet fritter, salat og softice bar....så var der ro. Konen fik en Highway 51 burger med fritter, som var en klassisk burger.
Jeg fik en St. Louis burger (tror jeg det hed) med pepper cheddar, onionrings, hjemmesyltet agurker.
Jeg må sige det var i orden. Konen måtte opgive at komme igennem det hele og jeg kom kun lige igennem min, med risiko for mit helbred. Helt igennem nogle lækre burgers. Vi havde aftalt vi skulle have dessert, men vi var dog så mætte at vi måtte "nøjes" med at dele en 40 cl. Hjemmelavet Milkeshake.
En i alt hyggelig aften og er sikker på vi kommer igen.
Pris for det hele incl. 2 store colaer, 1 lille samt en juice 557.-


Ingen kommentarer:

Send en kommentar