mandag den 1. oktober 2012

Dag 1 - Paleo.

Ja vægten løj ikke. Det er tid til livsstil ændring.
Jeg startede dagen med et lækkert Paleo måltid og har resterne fra aftensmaden med på job, dog uden kylling.

Jeg er ganske klar på denne ændring, men som tidligere skrevet, kan jeg ikke, eller rettere sagt ikke leve 100% efter Paleo.

Grundene er at jeg har en familie som også skal være med. Jeg har ikke råd til at købe f.eks frisk tun hvergang jeg skal have tun, men må nøjes med dåse som i morges. Jeg kan heller ikke undvære mælk, dette vil jeg dog skære ned til maks 2 dl. pr. dag maks 5 dage om ugen.

Men nu må jeg i gang med at udforme mine egne regler så jeg kan komme i gang uden at lide savn.

2 kommentarer:

  1. Hej Jesper,
    Jeg glæder mig meget til at kigge med på sidelinjen.
    Jeg håber selv, at lidt små ændringer i min LCHF-kost kan give vægttab over de kommende måneder. Det overflødige skal skæres væk - men hvordan gør man lige det uden at lide afsavn?
    Jeg synes i hvert fald, at det er det helt rigtige at se på palæo ud fra, hvordan det passer ind i dit liv.
    - frk. sveske

    SvarSlet
  2. Hej Jesper

    Der er en gruppe på facebook der hedder Paleo Danmark - jeg ved ikke om du kender den, hvis ikke synes jeg du skal melde dig ind. Der er god inspiration og viden om paleo, og du kan bidrage med dine spændende retter.

    God dag

    Sofie

    SvarSlet