mandag den 3. december 2012

Cap Steak - Ny udskæring eller er det?


MUMS!
Disse steaks er Fantastiske! Så det sagt.

Min kone er ikke vild med bøffer, spiser sjældent 200 gr.
Disse nappede hun lige 300 gr. af, hun var vild med smagen og den store mørhed.

Der var så meget intramuskulær fedt, som bare smeltede ned gennem kødet, så der var masser af stege fedt på panden.
Fedt kanten var helt blød som bare smeltede hvis man smagte på den.

Steaksene er skåret af Amerikanske Culotte stege. Jeg har sjældent mødt så møre culotte stege. Hvis man skal skære dem af danske culotter, skal det være af en meget høj kvalitet med en god marmorering.

Jeg vil varmt anbefale disse steaks.

Tror mange har prøvet at skære culotte ud til bøf, med meget varieret resultat. Men jeg står inde for disse.

ps. til info, sælger vi disse steaks på mit arbejde, bare så man ikke undres over den skjulte reklame ;-)
Cap steak - Jordskokke puré - Salat, vindruer, æbler og jordskokker i Mormor dressing

1 kommentar:

  1. Dem skal jeg prøve en dag. Og når i nu har fået Unika også - så skal jeg snart til Aarhus :-)
    /Erland

    SvarSlet