fredag den 21. december 2012

Glædelig jul og godt nytår

Som overskriften antyder, så er det tid at ønske glædelig jul og sige velkommen til 2013.

I disse dage og især fra i morgen er der meget travlt på job, det er And og grise tid. Der er fantastisk travlt og jeg gør alt hvad jeg kan for at folk får en god jul.

Men lad os se lidt tilbage.

Jeg har i årets løb haft mulighed for at lege en del med udskæringer af kød på job og haft den mulighed for at arbejde sammen med nogle fantastiske kollegaer, som virkelig viser interesse for deres fag og er dygtige til det, hvilket jo ikke altid følges ad.
Vi har skåret i næsten alt hvad man kan skære i og virklig udfordret de "klassiske" danske udskæringer, nogle med mere held end andre.
Jeg har også måtte sige farvel til en af mine gode ansatte, dog kun for at forfremme ham til Oste chef :-)

Desuden har jeg tænkt meget over fremtiden og vi har belyst hvordan vi tror vores fag eller arbejde ser ud de næste par år og prøvet at tænke ud fra det. Der har været foodfestival i Aarhus og Svinekødsseminar på Aros. Alt sammen spændende ting som har givet mig masser af balast og ideer til hvordan jeg tror fremtiden bliver.

Desuden har jeg afsluttet de 2 første fag i Diplom i Ledelse med  10 taller.

Jeg glæder mig til 2013, hvor der vil ske en del forandringer på mit job, der er nogle ting i støbeskeen som jeg håber bliver aktuelle, men det vil tiden jo vise.

Mit ønske for 2013 bliver at jeg kan bruge mere tid på Blog og at jeg kan bidrage mere til den danske fødevare kultur og Detail handel.

Tak til alle som har læst min blog og forhåbentligt lært noget. Ønsker til ting modtages med kyshånd og smilies!
Vi ses i 2013!

/Jesper

Ingen kommentarer:

Send en kommentar