søndag den 27. januar 2013

Så jeg så småt tilbage - Søger kontakter

Nu er jeg ved at være klar til at begynde at blogge igen.
Julen har virkelig været hård i år og det nye startede med en gang influenza.

Jeg er også blevet forfremmet. Eller fået ny titel, samtidig med at vi er blevet ansvarlige for grønt afdelingen. Så man kan vel godt kalde mig Souschef for Salling Ferskvarer :-)

Så nu ligger der et stort arbejde foran, med nogle fantastiske udfordringer. Da jeg skal til at være indkøber for grønten og skaffe nogle nye spændende leverandøre, det bliver så fedt :-)

Men ellers er der gang i uddannelsen, er netop blevet optaget på faget "afsætningsstrategi". Dette tager jeg som valgfag til den akademi uddannelse jeg er i gang med, Ledelses linjen. Da jeg har de 2 første obligatoriske og mangler det tredje, men det skal jeg først på til efteråret. Så jeg bruger ventetiden og får klaret det ene af to valgfag.

Desuden kigger jeg på uddannelsen Food Architect. Der kunne jeg godt tænke mig at få noget kontakt til nogle som har taget uddannelsen, da jeg gerne vil høre lidt om deres erfaring med uddannelsen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar